12.12.08

Natyrë(shëm)

Në rrugën e vetme me pemë në Tiranë, era e fortë po merrte me vete gjethet e rëna të dimrit vjeshtak. Po i rrëmbente, ngrinte pezull, bënte grumbull, tërhiqte lart me uturimë, kthente poshtë në gjysmërreth të shpejtë. Po i ngrinte peshë, vërtiste rreth vetes e kthente sërish nën pemë.

C’kishte më përfshirëse se kjo marrëdhënie intensive e gjetheve me erën?

Makina frenoi gozhdë. Një femër kalonte në kahun tjetër me telefon në vesh.
Koka m’u var pak përpara.
Në grykë me ngeci shijimi i të vetmit moment të gjallë e ngjastësor.


Vorbulla e gjetheve u përplas pas xhamit të makinës.
Shijimi im u var kapërcimeve pa asnjë shtysë.


Nuk i pashë më gjethet. Rruga me pemë ngeli pas!

5 comments:

Anonymous said...

mos i jep shpejt maqines e dreq, se do na perplasesh nai rob :P

t_red said...

Une isha pasagjere! :)

Anonymous said...

ja, kshu kur ke vetëm një rrugë me gjethe, hutohesh kur e sheh...do jetë hutu dhe shoferi nga gjethet... apo nga ajo goca me cel në vesh? :D

Anonymous said...

Akull
shpresoj qe jo se ndryshe...te vrau T_RED :):):)

t_red said...

Une u hutova nga gjethet. Kaq di. Shoferi u hutua nga frika se mos i ndodhte gje celularit. Safety on the first place, darling :)