7.10.08

Back here













Ok, it is nice, yes! :)










8 comments:

Anonymous said...

ufffffffffffff
pse na e ben zili mooooj.
uffff sa me dilet i cike perjashta shtetit !
Po na kane maru paret se :-(

belle_fleur said...

shume najs shume najs.

edhe une si moza, mos na e plas shpirtin se plase duke bredhur sa nga nje kontinent ne tjatrin :)

t_red said...

E ka fajin Partia, jo une :D

Ti shoqja Moza do nje vizite me shpenzimet e Partise dhe te popullit? Sherbeju atyre. :P

Ama edhe une jam bere per "ufffff" sa te duash. Kush dreqin i ka shpikur shqiptaret dhe roaming-un?! :P

Shqiptaret e tepert them une; se ka nga ata te miret qe nuk i gjen as neper Skandinavira, as neper Alaskera. :)

Anonymous said...

Shqiptaret e Skandinavise mos na i shaj se kemi shoqni te mire, dhe farefis te mire anej :P
Une vallai per popullin e partine kam punu e jam shperbly :P me kshu gjonash.
Por tashti punoj per kapitalistin dhe :-( udhetoj me paret e mija me se shumti. Por nuk e fsheh, shijon shume ajo e dalmja perjashta me paret e tjetrit, sidomos po te priten mire e po pate shoqeri te hajrit :P

t_red said...

Ah kapitalisti, kapitalisti.
Keta skanidnavet kane rene rehat me socializmin e tyre kapitalist.

Se si jane duke ma perdredhur muhabetin nga te gjita anet e nuk e japin sekretin, por ne cdo pyetje ne lidhje me funksionuesherine e tyre si shtet e ne cdo fushe, ia faturojne suksesin ndergjegjies.

Ndergjrgjia ketu, ndergjegjia atje. Pergjegjeia ketu, pergjegjesia atje.

Ca duan te thone xhanem :D

Julius said...

Ah u...
Mu kujtuan ca pjesë të Kadaresë...kur ne mundeshim dhe i qërtonim (me letërsi soc realiste, po të paktën hahej)se nuk na kuptonin...
Te viti i mbrapshtë psh...kur takohej Shestan Werda me austrohungarezët.
Një situatë tjetër tranzicioni, e kam gjet të përshkruar bukur në një shkrim forumesh, autori shprehej për dy çamarokë që hanin fara: Dy të rinj nga Evropa juglindore hanë miza dhe u pështyjnë krahët.

Duhet hap nanji fjalor Europianisht - Shqisht o tivizëkuqe.

edrus said...

T_Red, foto nga bregu i Lanës janë ato që ke prurë? (se ngjyrat e shtëpive më japin të drejtën të besoj se... në vitet e pushtshtetit demokratik gjithçka mund të realizohet :P )

eni said...

mmm mrekulli